www.mazikamp3.com
www.mazikamp3.com
www.mazikamp3.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

www.mazikamp3.com

افلام عربى افلام اجنبى اغانى عربى mp3 رياضه اخبار برامج موبيل برامج كمبيوتر

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» حصريا برنامج فورمات فاكتورى 2012
****هل توجد صداقة حقيقة الان؟**** Icon_minitime1الجمعة أغسطس 08, 2014 4:51 am من طرف abosara

» حـــــصــــــريا المـــــــــــصـــــــلــــــــــــحة
****هل توجد صداقة حقيقة الان؟**** Icon_minitime1الإثنين يوليو 02, 2012 7:36 pm من طرف واحد من الناس

» حصريا فيلم غش الزوجيه رامز جلال ايمى سمير
****هل توجد صداقة حقيقة الان؟**** Icon_minitime1الإثنين يوليو 02, 2012 7:18 pm من طرف واحد من الناس

» ماهى شفره تعليه صوت موبايل سامسونج E250i وليس سامسونج E250i ?
****هل توجد صداقة حقيقة الان؟**** Icon_minitime1الثلاثاء مايو 08, 2012 7:40 pm من طرف واحد من الناس

» حصرياً أهداف مباراة مصر والنمسا 4/0 فى كأس العالم للشباب بكولومبيا 2011 ‏
****هل توجد صداقة حقيقة الان؟**** Icon_minitime1الجمعة أغسطس 05, 2011 6:29 pm من طرف واحد من الناس

» حصريا مسلسل رمضان مبروك ابو العلمين حموده
****هل توجد صداقة حقيقة الان؟**** Icon_minitime1الجمعة أغسطس 05, 2011 6:18 pm من طرف واحد من الناس

» مسلسل (اادم ) لنجم الجيل تامر حسنى
****هل توجد صداقة حقيقة الان؟**** Icon_minitime1الجمعة أغسطس 05, 2011 6:12 pm من طرف واحد من الناس

» حصريا البوم اصالة الجديد2010
****هل توجد صداقة حقيقة الان؟**** Icon_minitime1السبت مارس 19, 2011 8:29 pm من طرف abosara

» إيوان ذنبى إية
****هل توجد صداقة حقيقة الان؟**** Icon_minitime1السبت مارس 19, 2011 2:08 pm من طرف abosara

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ahmed abdelwhab
****هل توجد صداقة حقيقة الان؟**** Poll_right****هل توجد صداقة حقيقة الان؟**** Poll_center****هل توجد صداقة حقيقة الان؟**** Poll_left 
واحد من الناس
****هل توجد صداقة حقيقة الان؟**** Poll_right****هل توجد صداقة حقيقة الان؟**** Poll_center****هل توجد صداقة حقيقة الان؟**** Poll_left 
ريماس
abosara
أبوعلي
amarain02
BOB20102008
ruby
المايسترو
مجدى كرم عطوة
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث

****هل توجد صداقة حقيقة الان؟****

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ريماس
مراقب
مراقب
ريماس

****هل توجد صداقة حقيقة الان؟**** Empty
مُساهمةموضوع: ****هل توجد صداقة حقيقة الان؟****   ****هل توجد صداقة حقيقة الان؟**** Icon_minitime1الأربعاء ديسمبر 23, 2009 2:38 pm

الصداقة موضوع هام جدا لذلك اردت ان نناقشه سويآ

هل يوجد الان صديق حقيقى يقف بجوار صديقه فى الخير والشر

فى الشقاء والهناء ؟

هل يوجد الصديق الذى يمكن ان يضحى من اجل صديقه ؟

وكم منا فى حاجة الى صديق حقيقى؟

من منا يريد صديق يحكى له عما بداخله؟

من منا اتخدع فى صداقة انسان . فاصبح لايعطى الثقة لمن يصادقه بعدذلك؟

وكيف انتقى اصدقائى ؟

وماهى معايرالانتقاء؟

***** والان اترك لكم اموضوع مفتوح للنقاش وارجو منكم الرد على هذه الاسئلة

حتى اعود مرة اخرى لغلق هذا الموضوع باجابتى لكم *****

اتمنى ان يعجبكم اختكم

ريماس santa santa
amarain02
مزيكاتى مبتدئ
مزيكاتى مبتدئ
amarain02

مُساهمةموضوع: الصديق عملة نادرة جدا الى ابعد حد   ****هل توجد صداقة حقيقة الان؟**** Icon_minitime1الخميس ديسمبر 24, 2009 11:02 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
فى البداية احب اشكر ريماس على الموضوع الجميل دة لأن حقيقى دة موضوع مهم جدا وأحب طبعا ان اشترك فية برأيى واتمنى ان يكون رأيى ذو قيمة . اية الكلام الجامد اللى انا بقولة دة انا باخطب ولا اية . هههههههههههههه

المهم الصداقة دلوقت من رأيى بقت للأسف مجرد مصلحة وقتية وبمجرد ان المصلحة دى تنتهى خلاص كلمة الصداقة انا مش عايز اكون متشائم بس دة للأسف الواقع المر انا عن نفسى بحب جدا الصداقة وبحترمها واقدسها جدا لكن المشكلة فى الناس نفسها لأن طابع المصلحة اصبح غالب على اى شىء تانى ودى كانت عن تجربة شخصية انا مريت بيها قبل كدة واتخدعت جدا فى صديقى اللى كان المفروض انة صديق بمعنى الكلمة احنا كنا فى فترة من الفترات اكل - شرب - نوم فى بعض الاوقات مع بعض كنا اكتر من مجرد اخوات لبعض لكن للأسف بمجرد دخول البنت فى علاقتنا تنتهى الصداقة لمجرد انى اكسب ود بنت للأسف ماكنش يعرف معنى صداقة حقيقية وبالتالى انا قلبت طبعا علاقتى ليه من صداقة حقيقية الى مجرد اصحاب وخلاص عادى يعنى ( وفية اغنية جميلة قوى كانت قريبة من الموقف اللى انا بحكية دة اسمها يومينهم للهضبة عمرو دياب من البوم نور العين اصدار 1996 لشركة عالم الفن كلمات مجدى النجار الحان الهضبة عمرو دياب وتوزيع حميد الشاعرى مهندس صوت ياسر انور ياريت تسمعوها جميلة جدا ماتستغربوش من كم المعلومات دى لأنى بجد مدمن عمرو دياب لدرجة أنى رزقت بولد عندة سنة واربع شهور اسمه طبعا عمرو )الدنيا مش هتقف على حد والا كانت وقفت على وفاة الرسول الكريم محمد صلى الله علية وسلم
انا طبعا اتخدعت فى صاحبى دة ساعتها جدا لكن ماوقفتش كتير عند اللى حصل دة بالعكس انا كسبت نفسى فى الاول والاخر وانا الحمد لله بفضل الله اعرف يعنى اية صداقة ويعنى اية اقدر اقف جنب صديقى واساعدة على أد ما أقدر والحمد لله انا ليا 2 من اعز اصدقائى حقيقى بجد اللى لو طلبت حاجة من اى حد منهم يقدر يعملها ميتاخرش عنى ابدا ودة لسبب بسيط جدا لانى عمرى ما أتاخر عن أى حد منهم فى اى موقف او مشكلة اقدر اساعده فيها عمرى ما أتأخر ابدا لدرجة ان بيحصل مشاكل مع زوجتى بسبب قوة علاقتى دى بأصدقائى لدرجة انى اوقات كتير باجى على حساب نفسى لصالح اصدقائى
لازم نتفق ان الصديق مهم جدا فى حياتنا بس الاهم انة يكون صديق حقيقى بمعنى الكلمة انا بعتبر ان اهمية وجود الصديق فى حياتى على نفس درجة اهمية وجود زوجتى فى حياتى وعلى نفس درجة اهمية وجود الام والاب فى حياتى دة رأيى الشخصى
معايير اختيار الصديق متباينة من شخص لاخر لان هية بتختلف على حسب شخصية و ثقافة الشخص نفسة يعنى مش مهم بالنسبة لى الحالة الاجتماعية غنى او فقير مش مهم
مش لازم يكون معاه تعليم عالى مثلا لاء عادى ممكن يكون تعليمة دبلوم او ثانوى بس راجل فى مواقفة
يعنى مثلا على سبيل المثال وليس الحصر : -
1 - لازم يكون صديقى اهل ثقة فية اقدر ادخلة بيتى وانا مطمن انة مش هايبص لزوجتى دى حاجة مهمة جدا فى الزمن اللى احنا فية كل يوم اقرأ فى الاخبار اليومية حالات خيانة زوجية دى اكبر خطر فى حياتنا
2 - لازم يكون بيخاف عليا وبيحنى من قلبة مش عشان مصلحة والسلام ودة مش بالكلام لاء لأنى اوقات كتير مريت بمواقف وكنت الاقى صديقى اول واحد جنبى وبالمناسبة اصدقائى دول ( محمد سمير - محمد بدوى ) والاقرب لقلبى محمد سمير
3 - لازم يكون صديقى دة عارف معنى كلمة صداقة
انا بصراحة بمجرد انى احكى لصديقى ( محمد سمير ) عن اى حاجة مضايقانى او مشكلة بتقابلنى برتاح ودة مش تقليل من اهمية وجود زوجتى فى حياتى لكن انا مؤمن جدا ان صديقى دة بيكلمنى وبيفكر بعقلة غير زوجتى بتتكلم و بتفكر بعقلها وعاطفتها عشان كدة رأيى صديقى أهم من رأيى زوجتى ودة من وجهه نظرى . وطبعا ماينفعش أقول كدة لزوجتى ههههههههههههههههههههههه
4 - ان يكون لدى صديقى قدر معقول من الخبرة فى الحياة لان دى مهمه جدا حتى يكون رأية على ارض الواقع يعنى مش عايش فى جو ان الحياة بقى لونها بمبى
اسف على الاطالة وارجو ان يكون كلامى افادكم ولو بنسبة 1 % .
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة.
واحد من الناس
المدير العام
المدير العام
واحد من الناس

مُساهمةموضوع: رد: ****هل توجد صداقة حقيقة الان؟****   ****هل توجد صداقة حقيقة الان؟**** Icon_minitime1الخميس ديسمبر 24, 2009 11:36 am

اللى احلى من الحب نفسه ان يكون لك صديق بجد يوقف جنبك وقت الشده

هو ده الحب الحقيقى فى نظرى

(واحد من الناس) cheers cheers
https://mazikamp3.7olm.org
amarain02
مزيكاتى مبتدئ
مزيكاتى مبتدئ
amarain02

مُساهمةموضوع: وجهة نظر سليمة مليون %   ****هل توجد صداقة حقيقة الان؟**** Icon_minitime1الخميس ديسمبر 24, 2009 11:43 am

انـــا معاك فى وجهة نظرك دى بنسبة مليون % واتمنى نكون اصدقاء
ليا طلب ممكن اشارك بصورتى فى الـ profile بتاعى معاكم
وشكرا على الاغنية الجميلة اوى دى
واحد من الناس
المدير العام
المدير العام
واحد من الناس

مُساهمةموضوع: الاداره   ****هل توجد صداقة حقيقة الان؟**** Icon_minitime1الخميس ديسمبر 24, 2009 2:44 pm

شكرا عموره على مشاركاتك وممكن تدى الينك بتاع الموقع

لاصحابك علشان ندعم المنتدى .

اما بالنسبه للبروفيل بتاعك معاك كل الصلاحيات انك تظبط البروفيل بتاعك

براحتك يا مان .

ملحوظه:

ان اى مشاركه مخالفه بيتم حذفها من قبل الاداره مع العلم بانه يتم

ايقاف العضو لحين معرفه سبب نشر المشاركه :

الاداره:

(واحد من الناس) cheers cheers
https://mazikamp3.7olm.org

صفحة 1 من اصل 1